1980 li ve 1990 lı yıllarda elde edilen veriler ışığında yapılan araştırmaya göre, haftada 6 adet ya da daha fazla bira içen kişilerin akciğer kanserine yakalanma riski, içmeyenlere göre yüzde 20 ila 50 oranında artıyor.
McGill Üniversitesi nden araştırmacıların, araştırmaya katılanların tütün alışkanlığı hakkında kesin bilgi edinmeleri sayesinde, tütüne bağlı akciğer kanserinin gelişimine neden olan faktörleri alkol tüketiminin neden olduğu faktörlerden ayrı tutmayı başardıkları ve bu sonuca ulaştıkları belirtildi.
Alkol kullananların genellikle sigara da içtiğini söyleyen araştırmacılar, alkol ve akciğer kanseri konusunda daha önce yapılan araştırmalarda karşılaşılan en önemli sorunun tütünün oynadığı rolü belirlemek olduğunu ifade etti.
Time:
Pazartesi, Eylül 17th, 2007 at 09:52
Comments:
You can
leave a response, or
trackback from your own site.
RSS:
You can follow any responses to this entry through the
RSS 2.0 feed.
Aramalar:
Bira İçenlerde Kanser Daha Sık Görülüyor kanser tedavisi, Bira İçenlerde Kanser Daha Sık Görülüyor kanser, Bira İçenlerde Kanser Daha Sık Görülüyor herbalist, Bira İçenlerde Kanser Daha Sık Görülüyor doktor, Bira İçenlerde Kanser Daha Sık Görülüyor sağlık, Bira İçenlerde Kanser Daha Sık Görülüyor tedavisi, Bira İçenlerde Kanser Daha Sık Görülüyor hastalik, Bira İçenlerde Kanser Daha Sık Görülüyor kanser evreleri, Bira İçenlerde Kanser Daha Sık Görülüyor şifalı bitkiler, Bira İçenlerde Kanser Daha Sık Görülüyor onkoloji, Bira İçenlerde Kanser Daha Sık Görülüyor tedavisi, Bira İçenlerde Kanser Daha Sık Görülüyor kanseri belirtileri, Bira İçenlerde Kanser Daha Sık Görülüyor kanseri tedavisi, Bira İçenlerde Kanser Daha Sık Görülüyor kanser araştırma, Bira İçenlerde Kanser Daha Sık Görülüyor kanser cesitleri,